Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια πολλά στον πρωθυπουργό μας...

Αξιότιμε Κε Πρωθυπουργέ,


Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς 
μου, για τις χαρές που μου προσφέρατε το 2010 και να σας 
ευχηθώ τα καλύτερα για το 2011.

Δυστυχώς, παρότι αρχικά ήθελα να ήμουν κι εγώ ανάμεσα 

στα 2.888.906 άτομα που δεν ψήφισαν καθόλου,εντούτοις 
ανήκω κι εγώ στους ηλίθιους 4.032.106 που δεν σας 
ψήφισαν...Ζηλεύω τα 3.012.373 που σας ψήφισαν,γιατί 
τώρα αυτοί ικανοποιημένοι από το έργο σας,νοιώθουν την 
χαρά και την ηδονή της επιλογής τους.

Είμαι ευχαριστημένος,γιατί μετά από προσπάθειες πάρα 
πολλών χρόνων,ΕΣΕΙΣ με την δύναμη της θέλησης και της 
ευφυΐας που διαθέτετε καταφέρατε να διαλύσετε τον βραχνά 
της ελληνικής οικονομίας,το ΔΗΜΟΣΙΟ.

Είμαι ενθουσιασμένος,που καταφέρατε να παραδώσετε την 
ΘΡΑΚΗ και το Β.ΑΙΓΑΙΟ στους Τούρκους,χωρίς να χυθεί αίμα 
και χωρις να αναγκαστώ να πολεμήσω,αφού ο χρόνος μου 
είναι πολύτιμος στις επιχειρήσεις μου.

Είμαι χαρούμενους,που επιτέλους βάλατε μια τάξη στο 
ασφαλιστικό μας σύστημα και δεν θα χρειαστεί να βγάλω 
χρήματα από την τσέπη μου για να πληρώνω τους 
τεμπέληδες υπαλλήλους μου.

Δοξάζω τον θεό,για την σκέψη σας και απόφαση ζωής που 
πήρατε,ώστε να  απαλλάξετε από την ζωή την μητέρα 
μου,κόβοντας την σύνταξή της, με αποτέλεσμα να 
αποδημήσει εις τον Κύριο,μια που τα χρήματα που της δίνατε 
δεν της έφταναν.

Αγαλιάζει η ψυχή μου ,όταν σκέφτομαι τις υπεράνθρωπες 
προσπάθειες που κάνατε για να εξαφανιστούν τα σκουπίδια 
και να καθαρίσετε τις χωματερές.Τώρα πια  οι άνθρωποι 
τρώνε και τα αποφάγια μέσα από τους 
σκουπιδοτενεκέδες,αλλά και τα υπόλοιπα πολύτιμα 
αντικείμενα τα παίρνουν οι αλλοδαποί και φτιάχνουν 
σπίτια.ΕΤΣΙ μαγικά λύσατε και το πρόβλημα των χωματερών.

Είμαι υπερήφανος,για την προσπάθεια διάδοσης του 
Ελληνισμού και τις δωρεάν διακοπές που προσφέρετε σε 
εκατομμύρια λαθρομετανάστες από την ΑΣΙΑ που ερχόμενοι 
στην ΕΛΛΑΔΑ γνωρίζουν την ομορφιά,την γαλήνη και την 
φιλοξενία των ελληνικών νησιών μας.

Σας είμαι υπόχρεος που με τα πολλά ταξίδια που κάνετε ανά 
την υφήλιο,καταφέρατε να ξεχρεώσετε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και 
να κρατήσετε στην δουλειά τους χιλιάδες υπαλλήλους.

Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής,που επιτέλους αποκαταστήσετε την 
αλήθεια, για την περίοδο της δικτατορίας και της χούντας.Η 
δική σας ΧΟΥΝΤΑ είναι 
αναίμακτη,ανέξοδη,αδιάφορη,αλληλέγγυη και μας 
αποδεικνύει πως η ΧΟΥΝΤΑ των αριστερών δεν γίνεται με 
όπλα,άρματα και βασανιστήρια αλλά με όραμα,δουλειά και 
εργασία.

Είμαι κατενθουσιασμένος, που επιλέξατε ξένες χώρες να 
εκμεταλλεύονται τον φυσικό και ορυκτό μας πλούτο,γιατί

γνωρίζω πολύ καλά πως εμείς εδώ οι ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε 
ανάξιοι να χειριστούμε αλλά και να διαχειριστούμε ένα 
τέτοιον μεγάλο όγκο εργασιών.

Είμαι εκστασιασμένος με την άποψη σας περί παιδείας και τα 
όνειρά σας για την διαιώνιση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ 
γλώσσας.Χαίρομαι που επιτέλους  η νεολαία και ειδικά οι 
νεαρές κορασίδες,θα επικεντρώσουν την προσοχή τους στην 
ομορφιά και την χάρη του σώματος,στην εξυπηρέτηση 
πελατών αλλά και στην δημιουργία ερωτικής 
εκπαίδευσης,αφού όλοι οι άλλοι στόχοι έχουν πλέον 
μηδενιστεί.

Κε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ γνωρίζοντας ότι στο παρελθόν,αρκετοί 
ΕΛΛΗΝΕΣ ξεφεύγοντας απο τις πεπατημένες του 
παρελθόντος,έφυγαν και αρνήθηκαν τις ιδεολογίες τους,για 
να έρθουν στο ΠΑΣΟΚ της δημιουργίας,της κομπίνας,της 
αρπαχτής,της δολιοφθοράς,των συμφερόντων,της 
συνεκμετάλλευσης,της επιχειρηματικής αναλγησίας αλλα και 
της χρηματικής ανταλλαγής.Πραγματικά χαίρομαι που 
καταφέρατε να διώξετε όλον αυτόν τον σάπιο μηχανισμό από 
το κόμμα σας και να δημιουργήσετε το κόμμα του μέλλοντος 
και της ελπίδας.

ΕΥΧΟΜΑΙ λοιπόν ο θεος να κόβει μέρες από τους ανθρώπους 
που σας ψήφισαν και να σας δίνει χρόνια ώστε να μπορέσετε 
να συνεχίσετε το τόσο δύσκολο και επίπονο έργο που έχετε 
ξεκινήσει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ κι αν κατά την διάρκεια 
των ταξιδιών σας,χαθείτε στην μετάφραση ή κάπου 
ξεχαστείτε σε κάποιο μέρος,μην ανησυχείτε..ΣΥΣΣΩΜΟΣ ο 
Ελληνικός λαός θα τρέξει να σας βοηθήσει και να σας βρει.
Υ.Γ.
Θέλω να σας ευχαριστήσω και προσωπικά,γιατί μετά το 
''οθωμανικό'' που επιβάλλατε στον Ελληνικό λαό,τώρα οι 
σεξουαλικοί μου ορίζοντες έχουν διευρυνθεί και οι Ελληνίδες 
ξεπέρασαν τα όποια ταμπού είχαν.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ και ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ένας άτυχος Έλληνας ψηφοφόρος που δεν σας ψήφισε.
Ο ΣΟΥΡΗΣ δεν ήταν προφήτης.Ήταν ένας άνθρωπος σαν κι 
εσένα κι εμένα...απλώς το παραμύθι είναι ίδιο διαχρονικά και 
τα λόγια του -οι στίχοι του είναι πάντα επίκαιροι..Ίσως γιατί 
από το 1824 και ύστερα δεν έχει κυβερνήσει κάποιος 
καθαρόαιμος ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτικός..
Από ανάρτηση του Ομηρου στο facebook. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου