Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΖΗΤΑ Ο ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ BLOG ......http://korinthix.blogspot.com ..!!!!








Εισαγγελική παρέμβαση ζητά ο Αναπληρωτής Υπουργός Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης από blog της Κορινθίας με το όνομα http://korinthix.blogspot.com
 για δημοσιεύματα που αναρτήθηκαν υπονοώντας πράγματα και θάματα.

Ο πόλεμος μεταξύ πολιτικών και blog έχουν ξεσπάσει λοιπόν για τα καλά μετά και τις αναφορές Πάγκαλου κατά των....ανωνύμων blogs.

Η ανακοίνωση του κ. Μπεγλίτη είναι η εξής:
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας και Βουλευτής Κορινθίας κ. Πάνος Μπεγλίτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
“Σήμερα σε blog της Κορίνθου με το όνομα Korinthix αναρτήθηκε ένα άθλιο και συκοφαντικό δημοσίευμα που με το γνωστό «γκεμπελίστικο» τρόπο και με μισόλογα και υπονοούμενα επιχειρεί να πλήξει την πολιτική, προσωπική και ηθική αξιοπρέπεια και εντιμότητά μου.
Είναι προφανές ότι αυτή η φασίζουσα και εκβιαστική πρακτική δεν πρόκειται να μείνει αναπάντητη από την πλευρά μου.
Στην πολιτική μου διαδρομή σέβομαι τους δημοσιογράφους και τα Μέσα Ενημέρωσης στον δημοκρατικά κατοχυρωμένο ελεγκτικό και κριτικό τους λόγο και ρόλο.
Είτε ως απλός βουλευτής, είτε με τη θεσμική μου ιδιότητα ως Υπουργός, ουδέποτε επεζήτησα να βρεθώ εκτός του ελέγχου και της κριτικής, στο πλαίσιο της πολιτικής αντιπαράθεσης και των δημοκρατικών κανόνων της πολιτικής μας ζωής.
Αυτή όμως τη συνειδητή πολιτική μου στάση και συμπεριφορά ορισμένοι «ανώνυμοι» κύκλοι του διαδικτύου, την εξέλαβαν, προφανώς, ως αδυναμία, ώστε να διαβούν τα όρια της δημοσιογραφικής και πολιτικής δεοντολογίας και ελευθερίας και να προχωρήσουν στις αναρτημένες αθλιότητες και συκοφαντίες τους, εις βάρος μου.
Όμως τόσο αυτά τα ενεργούμενα, όσο και οι πολιτικοί τους πάτρωνες έκαναν το μοιραίο λάθος, το οποίο και θα πληρώσουν πολύ ακριβά, αποκαλυπτόμενοι σε λίγο στους πολίτες της Κορινθίας και αποκαλύπτοντας τους πραγματικούς τους στόχους.
Θέλω να τους διαμηνύσω, όπως το έχω κάνει μέχρι τώρα με την πολιτική μου δράση, ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Ότι 
στην Κυβέρνησή μας, στην οποία έχω την τιμή να είμαι μέλος, 
υπερασπιζόμαστε με συνέπεια και αποφασιστικότητα το δημόσιο συμφέρον, κάτω από τον καθημερινό δημοκρατικό έλεγχο της Βουλής, με θεσμούς που για πρώτη φορά κατοχυρώνουν τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και τα συμφέροντα της πατρίδας μας.
Ότι έχουμε τη δύναμη των αρχών και των αξιών μας για να αντισταθούμε και θα αντισταθούμε με όλους τους νόμιμους δημοκρατικούς τρόπους στην επιχειρούμενη απαξίωση και ισοπέδωση του συλλογικού πολιτικού μας βίου και των θεσμών, μέσα από τις γκρίζες και φασίζουσες πρακτικές τους.
Η απάντηση θα είναι άμεση και αμείλικτη.
Ζήτησα, ήδη, από τον δικηγόρο μου να καταθέσει μήνυση και αγωγή. Ενημέρωσα, συγχρόνως, τον Εισαγγελέα Κορίνθου, ώστε να ασκήσει τις εκ του νόμου προβλεπόμενες αρμοδιότητές του.
Παράλληλα απέστειλα το δημοσίευμα στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ Αντιστράτηγο κ. Οικονόμου για τις δικές του ενέργειες.
Η αθλιότητα των «κουκουλοφόρων» του διαδικτύου δεν θα περάσει.”

http://www.report24.gr
/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου