Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ !!! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ - ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΜΠΑΛΑΚΙ .......!!!!!!!





ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ 
ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΑΛΛΑΚΙ ΣΕ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ!!! 

    Εσείς όλοι που το παίζετε προοδευτικοί που αγαπάτε τους λαθρομετανάστες και είστε μουσουλμανολάγνοι και απευθύνομαι σε κάθε οργάνωση που λέγεται ΞΕΚΙΝΗΜΑ σε κάθε φοιτητή που το παίζει πολιτισμένος και προοδευτικός και σε.....
κάθε Κούρκουλα ανθέλληνα που γουστάρετε τον κάθε λαθρομετανάστη ζαχίρ,αχμουτ,κεμαλ,κεμπάπ κ.λ.π. κάνω την εξης ερώτηση: 
    Επειδή εμείς οι Έλληνες(οχι εσείς γιατι δεν είστε Έλληνες)δεν γουστάρουμε τους λαθρομετανάστες στα πανεπιστήμια μας,στην χώρα μας,ρωταω λοιπόν.
    Γιατι εσύ δεν τους βάζεις μέσα στο σπίτι σου???εγώ δεν τους θέλω στο δικό μου!!! 
    Γιατί δεν τους ταίζεις εσύ???Γιατί δεν τους δίνεις και την μάνα σου,την αδερφή σου,την κόρη σου για να ξεδώσουν και να είστε ακόμα πιο προοδευτικοί φιλόξενοι??? 
    Γιατί δεν δέχεστε να πληρώνετε μόνο εσείς τους φόρους για αυτους???
    γιατί εγώ είμαι ρατσιστής και πατριώτης και δεν έχω σκοπό να είμαι τόσο φιλόξενος σαν και ΣΕΝΑ... ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ!!!
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΩΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΜΕΣΑ,ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΣΑΣ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗ... ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ...ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ...ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!

http://makedonia-is-greece.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου