Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κ ΡΕΠΠΑ !!!!!!



Με την παρούσα επιστολή «κύριε» Υπουργέ και μετά από υπομονή πολλών μηνών, δηλώνω υπεύθυνα ότι από σήμερα Πέμπτη 17-2-2011 προσχωρώ ενσυνείδητα στο κίνημα “ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ” για τους παρακάτω λόγους.
Είμαι κάτοικος Καλυβίων Αττικής και για λόγους οικονομίας χρόνου, και χρημάτων καθώς επίσης και για λόγους περιβαλλοντικής συνείδησης επιλέγω να μην.....
μετακινούμαι με το αυτοκίνητό μου προς Αθήνα αλλά να χρησιμοποιώ τα μέσα Μαζικής Μεταφοράς (;) και ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ.

Στον σταθμό του Προαστιακού και του ΜΕΤΡΟ στο Κορωπί εδώ και ΟΚΤΩ ( 8) μήνες δεν λειτουργεί ο ανελκυστήρας ούτε η κυλιόμενη σκάλα από την αποβάθρα προς την έξοδο του σταθμού. Επί πλέον σήμερα δεν λειτουργούσαν ούτε οι κυλιόμενες σκάλες του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας από τον σταθμό προς τις αποβάθρες του προαστιακού.

Επειδή νοιώθω βαθύτατα προσβεβλημένος, αλλά και οργισμένος, όχι τόσο για τον δικό μου κόπο να ανέβω τις σκάλες, όσο για τους ηλικιωμένους τους ανήμπορους, τις μάνες με τα μωρά στην αγκαλιά ……. Σας λέω ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!!!!!!!

Πείτε μου «κύριε» υπουργέ ένας επιβάτης με το πόδι στον γύψο και τα δεκανίκια στα χέρια πως θα ανέβει την σκάλα;

Πως θα νοιώθατε αν η ηλικιωμένη μάνα σας θα έπρεπε να υποστεί αυτή τη μεταχείριση;

Μας λέτε τζαμπατζήδες αν δεν πληρώνουμε για αυτονόητες υπηρεσίες που δεν μας παρέχονται;

Και είχατε και το θράσος να αυξήσετε τα εισιτήρια;

Πότε χρησιμοποιήσατε Μ.Μ.Μ. τελευταία φορά «κύριε» υπουργέ;

Απέναντι σε ένα κράτος ΕΧΘΡΙΚΟ προς εμένα τον απλό πολίτη, εγώ ο απλός πολίτης θα γίνω ο χειρότερος εχθρός του.

Κρατώ τα δύο τελευταία εισιτήρια που ακύρωσα σήμερα ως ενθύμιο, και για να τα δείξω μαζί με αυτήν την επιστολή στον πρώτο έλεγχο που θα μου ζητήσει να δει αν έχω ακυρώσει εισιτήριο.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ «κύριε» υπουργέ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΦΡΩΝΗΣ

Κάτοικος ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου