Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ .......ΜΑΣ ..........................................


Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011



   Έχω αηδιάσει πλέον να διαβάζω για την κατάντια μας.
   Έχω αηδιάσει πλέον να βλέπω όλους αυτούς τους αλλοδαπούς να είναι γύρω μας να κάνουν οτιδήποτε και να μην έχουν καμιά δίωξη, ενώ αντίθετα να διώκονται με τον οποιοδήποτε τρόπο οι Έλληνες.
   Αναρωτιέμαι γιατί όλους τους λαθρομετανάστες πρέπει να τους περιθάλψουμε δωρεάν και δεν τους παραδίδουμε τους ίδιους αλλά και τον λογαριασμό στις Πρεσβείες τους που από ότι ξέρω είναι και επίσημο έδαφος της κάθε χώρας (και ας εξαιρέσουμε τους Πολιτικούς πρόσφυγες) και ας αναλάβουν αυτοί τον επαναπατρισμό τους.
   Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι επιτυχία η σύλληψη τους όταν προσπαθούν να φύγουν από την χώρα με κατεύθυνση άλλα ευρωπαϊκά κράτη, γιατί τους σταματάμε και δεν τους φορτώνουμε εμείς οι ίδιοι σε φορτηγά και λεωφορεία με δικά μας «νόμιμα» χαρτιά για την πλούσια Βόρεια Ευρώπη (για να ζήσουν και αυτοί οι ευρωπαίοι την ομορφιά του σαγιοναροφόρου που πλένει τζάμια στα φανάρια).   
   Γιατί εγώ αποδίδω ΦΠΑ ενώ ο κινέζος όχι και η Εφορία κυνηγάει εμένα. 
   Γιατί στήνουν την κουρελού τους έξω από το μαγαζί μου πουλάνε DVD και CD αλλά η ΑΕΠΙ και ΕΠΟΕ κυνηγάει εμάς που έχουμε ή παίζουμε κάποιο από αυτά.
   Γιατί όλοι αυτοί κρύβονται μέσα στα Πανεπιστήμια με Πανεπιστημιακό άσυλο και δεν τους πετάνε έξω, έμποροι είναι και όχι φοιτητές.

  Έχω αηδιάσει να ζω σε ένα κράτος όπου υπάρχουν κλεμμένα αλλά όχι κλέφτες.

  Έχω αηδιάσει που οι Υπουργοί θέλουν πράσινη ανάπτυξη με εισαγόμενα προϊόντα, και όχι Ελληνική πράσινη ανάπτυξη με εδώ κατασκευασμένα φωτοβολταϊκά και άλλα συστήματα.

  Έχω αηδιάσει που κανείς δεν λέει ότι για να βγούμε από την κρίση πρέπει να δουλέψουμε όλοι ο καθένας στη δουλειά του,

- Ο αγρότης να καλλιεργήσει πάλι ο ίδιος και όχι οι πακιστανοί, και να μην περιμένει την επιδότηση αλλά να γίνει ανταγωνιστικός.
   Να μην περιμένει κέρδος από φωτοβολταϊκά όπου θα υποθηκεύσει όλη του την περιουσία για να του πουν κάποια ημέρα ότι δυστυχώς το σύστημα απέτυχε και θα είναι σκλάβος στο χωράφι του (αν τον αφήσουν και δεν βάλουν πακιστανούς εργάτες στα χωράφια του).

   Με «κόπο» και χρήματα τον εξαγόρασε η ΕΕ για να μην δουλεύει, να χαλάσει τις καλλιέργειες του και να περιμένει επιδοτήσεις στο καφενείο του χωριού.

- Ο κτηνοτρόφος να πάει ο ίδιος στο κοπάδι του και όχι ο αλβανός τσοπάνος. 
   Να οργανώσει μονάδες παραγωγής και κρέατος αλλά και γαλακτοκομικών και να μην τα εισάγουμε από την ΕΕ, και να στέλνουμε τα χρήματα που δεν έχουμε και μας δανείζουν πάλι έξω.

- Ο ελεύθερος επαγγελματίας είτε είναι υδραυλικός είτε ηλεκτρολόγος είτε μαραγκός να πάρει στην δουλειά του Έλληνα και όχι Αλλοδαπό.

- Επιτέλους να καταλάβουμε ότι η χειρωνακτική εργασία δεν είναι ντροπή, ντροπή είναι η απραξία.

- Επιτέλους να δώσουν κίνητρα στην αγορά για επενδύσεις και να μην μοιράζουν μόνο ταφόπλακες.

  Έχω αηδιάσει πλέον που ακόμα και στην λαϊκή αγοράζω ξένα προϊόντα για ελληνικά μιας και ελληνικά δεν υπάρχουν. 
  Στον χασάπη μου αγοράζω για ντόπιο Αλβανικό ζώο που έμεινε 3 μήνες στην Ελλάδα και πήρε ελληνική «βίζα» και στο ξένων συμφερόντων Super Market Σαντορινιά Φάβα από την Τουρκία.

  Έχω αηδιάσει που για να «τονώσουν» την αγορά αυτοκινήτου ετοιμάζουν πάλι απόσυρση (τα χρήματα μας θα πάνε πάλι στις πλούσιες βιομηχανικές χώρες του Βορρά), αντί να δώσουν κίνητρα για την συναρμολόγηση αυτοκινήτων στην Ελλάδα. 
   Ακόμα και SEAT ή SKODA και NISSAN να αγοράσουμε η Γερμανία και η Γαλλία θα βγουν κερδισμένες.

   Έχω αηδιάσει πλέον να στηρίζω όλες τις ξένες εταιρείες που διαθέτουν τα προϊόντα τους στην Ελληνική αγορά ενώ δεν έχουν την υποχρέωση να κάνουν καμιά επένδυση εδώ.
   Δεν μου φταίνε οι εταιρείες που στο κάτω κάτω της γραφής κάνουν την δουλειά τους αλλά οι πολιτικοί μας που δεν βάζουν όρους για αμοιβαίες επενδύσεις με ποσοστά επί των κερδών.

   Έχω αηδιάσει να ακούω μόνο λόγια για οποιουδήποτε τύπου ανάπτυξη και να ξέρω εκ των προτέρων ότι εγώ και εσύ είμαστε έξω από το παιχνίδι αλλά το πακέτο θα το πάρει συγκεκριμένος επιχειρηματίας με «άριστες» σχέσεις με τους κυβερνώντες.

   Έχω αηδιάσει να ζω κάθε χρόνο τα ίδια σκηνικά στα λιμάνια όπου πέντε δέκα άτομα απεργούν για τις δουλειές τους και δεν έχουν καταλάβει ότι απεργούν για τα συμφέροντα των εφοπλιστών (είναι οι μόνοι που κερδίζουν από το καμποτάζ) και εις βάρος της δικιάς μου δουλειάς.

   Έχω αηδιάσει με όλους τους απεργούς που απεργούν εις βάρος όλων των άλλων και εμποδίζουν όλο το σύστημα για κεκτημένα δικαιώματα κλειστών επαγγελμάτων να κόβεται η Ελλάδα στα δύο στα τέσσερα και στα δεκατέσσερα χωρίς να έχει κανείς την ευθύνη. 
   Έχω αηδιάσει να ακούω τους έγκριτους δημοσιογράφους να «ανακρίνουν» πολιτικά πρόσωπα αλλά να μην κάνουν δύσκολες ερωτήσεις, για να ικανοποιήσουν το κανάλι που δουλεύουν για να συνεχίσουν να μας «δουλεύουν», να αναφέρονται μόνο σε «αγορές» και όχι σε Τράπεζες, χρηματιστήρια και ξένες κυβερνήσεις που μας σκάβουν τον λάκκο.
   Που μας δανείζουν για να αγοράζουμε από αυτούς και να υποθηκεύουμε τον πλούτο της πατρίδας μας για άχρηστα προϊόντα είτε αυτά είναι αυτοκίνητα είτε ελικόπτερα και υποβρύχια.

   Έχω αηδιάσει με τον τρόπο που πλέον είμαστε αλλά και δεν είμαστε σύμμαχοι ή εχθροί με την «φίλη και γείτονα Τουρκία», αγοράζουμε και οι δύο οπλισμό από τους ίδιους για ένα μελλοντικό μεταξύ μας πόλεμο και υποθηκεύουμε το μέλλον μας.
    Αρνούμαστε την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ ενώ θα έπρεπε προφανώς να συμφωνήσουμε για να γλυτώσουμε από τους εξοπλισμούς αλλά και το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης να μεταφερθεί στα ανατολικά και νότια σύνορα της Τουρκίας

   Έχω αηδιάσει με όλους τους «πνευματικούς» μας ηγέτες που το μόνο που τους ενόχλησε τον χρόνο που μας πέρασε ήταν η απαγόρευση του καπνίσματος.

   Έχω αηδιάσει με ένα κράτος που συνεχώς μου επιβάλει φόρους και μου ζητάει χρήματα για να στηρίξει εις βάρος μου τις Τράπεζες, και εγώ να πληρώνω αδιαμαρτύρητα.
   Έχω αηδιάσει με τους πολιτικούς μας που νοιάζονται μόνο για τα ξένα συμφέροντα και όχι για εμάς. 
   Ενδιαφέρονται πιο πολύ για την γερμανική Siemens παρά για τα μαγαζιά που κλείνουν το ένα μετά το άλλο.
   Έχω αηδιάσει να έχω πρωθυπουργούς που δεν μπορούν να μιλήσουν καθαρά Ελληνικά, Υπουργούς που βάσει νόμου δεν έχουν καμιά ευθύνη και Βουλευτές που δεν μπορούν να έχουν την δική τους άποψη στο κοινοβούλιο και να την υπερασπίζονται και μέσα αλλά και έξω από αυτό αλλά φοβούνται την «δημοκρατική» διαγραφή τους.
   Έχω αηδιάσει με όλους εμάς τους «δημοκράτες» που ντρεπόμαστε να γίνουμε «εθνικιστές» και να διεκδικήσουμε την πατρίδα μας, αλλά την πουλάμε πολύ εύκολα σε όλους τους άλλους.
Τέλος έχω αηδιάσει με τον εαυτό μου που ζω σε αυτό το κράτος και ανέχομαι τα πάντα και δεν κάνω τίποτα για να ξεφύγω, αλλά μόνο να διαπιστώνω τα παραπάνω αλλά και άλλα στραβά που δεν έγραψα και πρέπει στο τέλος του μήνα να πληρώσω τα πάντα για να συνεχίσει αυτό το κράτος να ζει εις βάρος μου.
Εγώ δεν τα έφαγα μαζί τους αυτοί τα φάγανε εις βάρος μου.
Επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει.
Καλή χρονιά για όλους μας.
Αναγνώστης   Θ.Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου