Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ .....ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ... ΠΑΛΙ Ο ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ !!!!!! 300 ΛΑΜΟΓΙΑ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΘΕΣΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΜΑΖΙ.... ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ....ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !!!!!!!!



"Δεν παίρνω πίσω τίποτε απ' όσα έχω πει" λέει ο ίδιος, αλλά , σίγουρα , πλέον θα είναι πιο... μαζεμένος


Ο Πρόξενος Θεόδωρος Οικονόμου, που είχε ανακληθεί από την Κορυτσά Αλβανίας , λόγω των δηλώσεών του περί απογραφής και Βορείου Ηπείρου, επανέρχεται κανονικά στη θέση του!!! 

Το είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας: 
"Ο θόρυβος που έχει...δημιουργηθεί είναι κυρίως δημοσιογραφικός. 

Ο Πρόξενός μας βρισκόταν τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα για λόγους υπηρεσίας και θα επιστρέψει κανονικά στα καθήκοντά του, δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα". 

Ο κ. Οικονόμου επιμένει ότι «έκανα το καθήκον μου. Τίποτε παραπάνω. 
Και ούτε ανακαλώ, ούτε θα ανακαλέσω ποτέ τα όσα είπα για Έλληνες και Βόρειο Ήπειρο! 
Γι΄ αυτό και ανακλήθηκα στην Αθήνα!   
Είχα συνείδηση της αποστολής μου.
Ημουν στην Βόρειο Ήπειρο! 

Εάν ήμουν στην Καμπέρα ή κάπου αλλού, θα λειτουργούσα υπό άλλες συνθήκες. Αλλά ήμουν στη Βόρειο Ήπειρο". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου