Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Κεφαλογιάννης Η γενιά των 40-60 θα πει τον Χριστό-Μανώλη.....ver2



on Friday, 4 May 2012
 
To post αυτό το αφιερώνω στον φίλο Παναγιώτη Θεοδωρίδη που με ξεσήκωσε από τον καναπέ που καθόμασταν εγώ αυτός και όλοι εσείς οι υπόλοιποι.


Τιμής ένεκεν του παραχωρώ το προνόμιο 
της συλλογής των υπεύθυνων δηλώσεων 
της προτάσεως που σας παραθέτουμε παρακάτω. 
Τηλ. επικοινωνίας              6984 656 709        




Επειδή Μανωλάκη έπιασες στο στόμα σου τη γενιά μου το πήρα λιγάκι προσωπικά. Και καθώς  δεν μπόρεσα να κλείσω μάτι από τα νεύρα μου είπα να  ανεβάσω τα 50τμ και κάποια επιπλέον διαφωτιστικά όπως υποσχέθηκα στο προηγούμενο postΚεφαλογιάννης Η γενιά των 40-60 θα πει τον Χριστό-Μανώλη.ver1 όπου θα βρείτε και όλα τα video στα οποία αναφερόμαστε παρακάτω.














Και επειδή το θέμα είναι οικονομικό ρίξε μια ματιά και στο φίλο σου και πρώην εφοριακό και νυν τομεάρχη οικονομικών του κόμματός σου.


Εγώ Μανωλάκη είμαι στα 43 μου και ευτυχώς είχα καλό ένστικτο τουλαχιστον μέχρι πρόσφατα. Και θα σου εξηγήσω παρακάτω το μέχρι πρόσφατα.


Τέλειωσα το λύκειο με 20 μαθηματικά και με χειρότερο μάθημα στο 17 εκτός από τα στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος όπου είχα 14. (βάσει ενστίκτου, αντιλαμβανόμουν ότι δεν ζούσαμε σε δημοκρατία). Αυτό με έκανε και να μην ψηφίζω ποτέ.  


Πέρασα στην ΑΣΟΕΕ και της εγατέλειψα στο 3ο εξάμηνο (λόγω ενστίκτου πάλι , αλλά βοήθησαν λιγάκι και οι κομματικές νεολαίες και οι γελοίοι Πανεπιστημιακοί του τύπου Μπουραντά, Λαδόπουλου, Κώττη κλπ).


Υπηρέτησα και στις δύο μονάδες Αλεξιπτωτιστών απ΄ όπου απολύθηκα το Μάρτιο 1991.


Άρχισα να εργάζομαι σαν μισθωτός από τον Απρίλιο του 1991 έως το 2002 και κατά μεγάλα διαστήματα έκανα και 2η δουλειά. Και ξαναεργάστηκα σαν μισθωτός από το 2006 έως το 2007 σε έναν από τους πρώην εργοδότες μου με ομοειδή προϊόντα ελλείψει κεφαλαίων (λόγω μη εφαρμογής των νόμων για το ΕΣΠΑ όπως εξηγώ και παρακάτω - κάτι σαν το PSI ξύρισμα των ιδιωτών).


Το 1999 παράλληλα με την εργασία ως μισθωτός ξεκίνησα και εμπορική δραστηριότητα που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.


Το 2004 κάποιος φίλος επένδυσε κάποια χρήματα στην εταιρεία η οποία στην πορεία αναπτύχθηκε με τρελούς ρυθμούς όπως θα ακούσεις στο video. 
 Η ανάπτυξη αυτή δεν έγινε στην τύχη. Κάθε ευρώ προήλθε από απίστευτες ώρες εργασίας. Επτά ταξίδια ετησίως στην Κίνα τα τελευταία οκτώ χρόνια με τουλάχιστον έξι μήνες διαμονή. Και πριν βιαστεί κανείς πονηρός να κατακρίνει το γεγονός Κίνα ας κοιτάξει τα ταμπελάκια του στα ΝΙΚΕ, Timberland κλπ. Μόνο έτσι μπορεί να επιβιώσει μια εταιρεία απέναντι στις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται ανεξέλεγκτα στη χώρα μας.


Επιπλέον οι εργαζόμενες σε μένα ήταν από τις πιο τυχερές καθ΄ότι λόγω των συνεχόμενων ταξιδιών και του φόρτου εργασίας κατά το διάστημα που διέμενα στην Πατρίδα μας δεν άκουγαν ούτε την φωνή μου. Και όσον αφορά τις αμοιβές τους επειδή είναι προσωπικό δεδομένο μπορείς ανά πάσα στιγμή να το ελέγξεις. (Τις βοήθησε βέβαια το γεγονός ότι και εγώ ήμουν μισθωτός)


Πέρα από αυτά μέχρι την ημέρα που επικοινώνησα με τον Χατζάρα η εταιρεία μου είχε ελεγχθεί από όλους τους φορείς συμπεριλαμβανομένου και της ΣΔΟΕ.


Επειδή λοιπόν ήμουν πεντακάθαρος 43 χρόνια σας έχω πλέον γραμμένους εκεί που μας έχετε και εσείς... 


Έκτοτε δεν έχω καταβάλει ούτε μισό euro. Όχι βέβαια ότι περισσεύει κιόλας. Με τζίρους πτωτικούς κατά 50% και τα έξοδα ίδια ίσα που φτάνουν για μισθοδοσία και τα υπόλοιπα βασικά.


Ακόμα και να περίσσευαν όμως πάλι δεν θα κατέβαλα τίποτα γιατί τότε κατάλαβα ότι το ένστικτό μου είχε αρχίσει να υπολειτουργεί. 


Ξέρεις πίστευα λόγω ελλιπούς ενημέρωσής ότι οι Βολευτές μας ήταν απλά ανίκανοι και ίσως μερικοί από αυτούς κλέφτες. Όμως τότε αντιλήφθηκα ξεκάθαρα ότι είσαστε άβουλα όντα και ότι οι αρχηγοί σας, σας έχουν μετατρέψει σε ληστοσυμμορία. Οι κινέζικες τριάδες είναι μπροστά σας αγγελούδια.


Δεν εφαρμόζατε ούτε τους νόμους που εσείς οι ίδιοι ψηφίζατε παρά μόνο όσους είχαν σχέση με λαβείν. Για το δούναι είναι μια άλλη ιστορία.
Επειδή λοιπόν βαρέθηκα να ακούω για πράσινη και μπλε ανάπτυξη μάθε τούτο αν δεν το ξέρεις. Οι έξι μήνες που χάρισε ο Σαμαράκος στους Προδότες του ΠΑΣΟΚ αποτελείωσαν ολοκληρωτικά την αγορά. Και όταν εννοώ την αγορά εννοώ την Ελληνική μικρομεσαία τάξη με συνέπεια την εκτόξευση της ανεργίας και της τετράωρης απασχόλησης. Γιατί εξ όσων γνωρίζεις οι πολυεθνικές και λίπος έχουν και πρόσβαση σε δανεισμό με μηδενικά επιτόκια. Για σένα λοιπόν και τον Βρούτση που είστε γνώστες σας παραθέτω όσους νόμους έχουν σχέση με το δούναι που μπόρεσα να βρω. 

1.  Το ΕΣΠΑ με απορρόφηση μόλις 3% ενώ οι Ελληνικές επιχειρήσεις πέθαιναν.
2.  ΤΕΝΜΠΕ  (ΦΕΚ 694     21-Μαι-2010)
3.  Πλαίσιο στήρ επιχ  (ΦΕΚ 1837 Β / 18- Αυγ- 2011)  
·    4.  Ν.3723  (ΦΕΚ 250 Α/ 9-Δεκ- 2008)            23.000.000.000 €
·         Ν.3845  (ΦΕΚ 65 Α / 9- Μαι- 2010)            15.000.000.000 €
·         Ν.3864  (ΦΕΚ 119 Α/ 21-Ιουλ- 2010)        10.000.000.000 €

·         Ν.3872 ( ΦΕΚ 148 Α/ 3-Σεπτ-2010)           25.000.000.000 €

·         Ν.3965 ( ΦΕΚ 113 Α/18-Μαι-2011)            30.000.000.000 €

·         Π.Ν.Π.   (ΦΕΚ 203 Α/14-Σεπτ-2011)          30.000.000.000 €

·         Ν.4031 (ΦΕΚ 256 Α/9-Δεκ-2011)               30.000.000.000 €

     Π.Ν.Π.   (ΦΕΚ  94 Α/ 19-Απρ- 2012)          40.000.000.000 €
 Σύνολο στις τράπεζες                                   203.000.000.000 €


203 Δις εκ των οποίων 93 Δις ήταν αποκλειστικά για νοικοκυριά και επιχειρήσεις. 

 Όσο τα είδες εσύ Μανωλάκη μου τα είδα και εγώ και οι πολίτες του προτεκτοράτου μας.
Sorry γράψε λάθος. Εσύ με τον Βρούτση τα είδατε. Οι τράπεζες αγόραζαν ομόλογα δηλαδή δάνειζαν το κράτος για να πληρώνετε η μισθοδοσία των Βολευτών μας και της παρέας τους.

Μια πρώτη παρένθεση εδώ. Στο προηγούμενο post Κεφαλογιάννης Η γενιά των 40-60 θα πει τον Χριστό-Μανώλη.ver1 είπες ότι το συνολικό φέσι είναι 1.000.000.000.000€. Για να μην μπερδεύεστε με τα πολλά μηδενικά το ποσόν που οι Βολευτές μας χρέωσαν είναι 1 Τρις.
Ξέχασες όμως Μανωλάκη να προσθέσεις τα 200.000.000.000€ των τραπεζών. Γιατί αυτά είναι με εγγύηση του Κράτους και οι εγγυήσεις αυτές θα καταπέσουν 100%. 
Θα πουλάτε νησάκια και παραμεθόριες (αν ο λαός μας συνεχίσει να κοιμάται) όπως είπε και η αρχιμασώνα (γιατί πως αλλιώς μπορεί να γνώριζε - εκτός αν μιλάει με τα πνεύματα)Μπενάκη στην ορκομωσία του αγωνιστή Παπούλια. Αλήθεια δεν άκουσα κανένα Βολευτή να αντιδράει ή να παραιτείται τότε. Τέλος παρένθεσης.


Και μια δεύτερη παρένθεση. Τα 93 Δις έπρεπε να πάνε σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις με ευνοϊκούς όρους. Κατά τους πολιτικούς και τους παπαγάλους των ΜΜΕ στην πραγματική οικονομία. Γιατί αυτοί γνωρίζουν και την αεριτζίδικη οικονομία μέσω της οποίας απέκτησαν τις περιουσίες τους. Αυτό μάλλον είναι κακούργημα. Αλλά ποιος να ασχοληθεί άραγε. 
Αν ήταν βέβαια κάποιος μικρομεσαίος στη θέση τους και είχε πάρει επιχειρηματικό δάνειο με το οποίο αγόραζε σπίτι θα ήταν στη φυλακή με συνοπτικές διαδικασίες. Αλλά είπαμε οι τραπεζίτες είναι φίλοι μας. Τέλος παρένθεσης.


Και τώρα πάμε στα χειρότερα
Έρχεστε Μανωλάκη μου, και νομοθετείται φωτογραφικά για τους μεγαλοκαρχαρίες κολλητούς σας και χρηματοδότες σας
Ρύθμιση φορολογικών θεμάτων ΠΟΛ 1184/26-8-2011. 
Αυτή ήταν η μεγαλύτερη ασυλία που έχει δοθεί ποτέ σε φοροφυγάδες.



Και μόλις προχθές Μανωλάκη μου, κάνετε και ένα επιπλέον δώρο στους φίλους μας Καναλάρχες με τον νόμο
Ν.4075 ( ΦΕΚ 89 Α/11-Απρ-2012)      δηλαδή στη τελευταία συνεδρίαση πριν την ανακοίνωση των εκλογών. 
Μπορείς Μανωλάκη εσύ που είσαι άξιο παληκάρι και κοντοχωριανός μου να μου κοστολογήσεις τα δύο τελευταία θεματάκια. 
Γιατί εγώ νομίζω ότι είναι τουλάχιστον ισόποσα αν όχι μεγαλύτερα από 
το ΑΕΠ του 2010.

Όταν λέω κοντοχωριανός μου εννοώ ότι κατάγομαι από την Δαμάστα Ηρακλείου. Εκεί στον Μυλοπόταμο σκοπεύω να μετακομίσω όταν πέσει το κράτος. Αν σου αρέσουν τα χωριουδάκια μπορείς να έρχεσαι για καμμιά πρεφίτσα με την προϋπόθεση να μου εξηγήσεις το παραμύθι της μεταπολίτευσης. Γιατί είμαι φρέσκος στην ενημέρωση και δεν ήξερα ότι ο αντιστασιακός Μίκης μας καπέλωσε με την CIA τον Εθνάρχη.

Και αφού σου αρέσουν τα στοιχήματα όπως λες στο 3o video, σου έχω και εγώ ένα στοίχημα. Βάζω το κεφάλι μου ότι με οποιοδήποτε από τα σημερινά κόμματα το κράτος μας θα πέσει στα προπολεμικά επίπεδα.

Σχετικά με το προηγούμενο post 
Κεφαλογιάννης Η γενιά των 40-60 θα πει τον Χριστό-Μανώλη.ver1 
έχω μερικά σχόλια που είναι ταξινομημένα με την σειρά των video προς διεύκόλυνση

κυρίως video. Εγώ Μανωλάκη μου λόγω ενστίκτου δεν έχω ούτε καταναλωτικά ούτε στεγαστικά δάνεια. Έχω μόνο κάποια πλαφόν ανοικτά λόγω της μεγάλης ανάπτυξης και κάποια με εγγύηση ομολόγων που ούτως ή άλλως κουρεύτηκαν με το PSI. Έτσι δεν είμαι υποχείριο των εκβιασμών που υπόκειται το εκλογικό σώμα. Όσο για την επιβίωση στο είπα παραπάνω Δαμάστα Ελιές και πρέφα με τα γερόντια του χωριού. Ο χαμένος μια γκαζόζα στα τρία. 
΄
1o video . Το χρέος του κράτους δεν μειώθηκε από τα 370 Δις στα 270 Δις όπως είπε ο Μανωλάκης γιατί όπως είπαμε παραπάνω θα έχει να αποπληρώσει και τα 203 Δις των τραπεζών.
Σύνολο χρέους 473 Δις.
Όσο για το δεύτερο μέρος. Όταν η αναλογία θα είναι 1 εργαζόμενος με 1 συνταξιούχο πόσο θα είναι η σύνταξη Μανωλάκη μου; Μήπως θα είναι όσο και οι κρατήσεις της εποχής; Γιατί τώρα που εξαφανίσατε τη μεσαία τάξη μιλάτε για μείωση εισφορών (ήδη το κάνατε με το ΦΕΚ που αναφέρω λίγο παραπάνω για τους καναλάρχες - ξέρεις εσύ για ποιο μιλάω). Όταν θα έχουν μείνει μόνο πολυθεθνικές οι κρατήσεις (ανά εργαζόμενο = σύνταξη) θα ξεπερνούν τα 100€ ;


2o video. Εγώ Μανωλάκη μου όπως θα κατάλαβες από τα παραπάνω αφού είσαι έξυπνο παιδί πληρώνοντας ΙΚΑ και Τεβε (παράλληλη ασφάλιση)  κατέβαλα 500.000 δραχμούλες μηνιαίως. Μπορείς λοιπόν να βάλεις τα 200 ευράκια εκεί που ξέρεις. 
Όσο για το δεύτερο μέρος. Εμάς ρε Μανωλάκη θα μας χαρίσετε τίποτα αφού εσείς αποδεκτήκατε να μας κάνουν πειραματόζωα. Το ότι το ζήτησαν δεν σημαίνει ότι έπρεπε να το αποδεκτείτε.


4o video. Οι συναλλαγές θα καταρρεύσουν ούτως ή άλλως.Το θέμα είναι αν θα υπάρχει   Ελλάδα όταν θα καταρρεύσουν ή αν ξυπνήσει ο κόσμος και σας διαολοστείλει ομαδικά.


Με 5.000.000 θεωρημένες υπεύθυνες δηλώσεις δεσμεύουμε την νέα Βουλή όπως 


1.  ακυρώσει αναδρομικά κάθε σύμβαση και μνημόνιο.


2.  άρει τη βουλευτική ασυλία όσων υπέγραψαν τα ανωτέρω μνημόνια και συμβάσεις


3.  ξεκινήσει άμεσα την εκδίκαση της μήνυσης για εσχάτη προδοσία του Δημήτρη Αντωνίου που έχει πλήρως στοιχειοθετηθεί και φτάσει στη Βουλή από της 26-Νοε-2011


Εδώ είναι η Ρόδος 


Εδώ είναι και το πήδημα.


ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ !


Όσο για το θέμα της εκπόρνευσης της νεολαίας Μανωλάκη μου δεν νομίζω ότι έχετε κανένα ηθικό πρόβλημα. Εδώ γίνατε νταβατζήδες της Πατρίδας σας τα υπόλοιπα σίγουρα σας είναι πολύ ευκολότερα.


5o video. Δεν έπεσε Μανωλάκη μου μόνη της η βόμβα. Κάποιος πάτησε το κουμπάκι για να πέσει. 
Όσο για τον κύριο Μαρκάτο σαν Πανεπιστημιακό δεν μπορώ να τον αξιολογήσω αλλά σαν πολιτευτής είναι άκρως επικίνδυνος. Κρίνει τις συντάξεις του σήμερα με το ΑΕΠ του αύριο. Μόνο που το ΑΕΠ είναι μαθηματικά σίγουρο ότι θα φθίνει όπως λέει και ο Κεφαλογιάννης στο 4o video. Μόνο που η πτώση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.


6o video. Αν διαχειριστήτε εσείς ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ το πιο πιθανό είναι το φέσι της Ελλάδας να φθάσει τα 2 Τρις τα επόμενα χρόνια. Βλέπεις η απληστία είναι περίεργο συναίσθημα. Ρώτα και τα αφεντικά σου. Αυτά ξέρουν.


7o video. Όταν το συνεταιράκι σου είναι κλέφτης τότε ή τον πλακώνεις στις φάπες ή τον εγκαταλείπεις και πας έξω από την Βουλή και ξεσηκώνεις τον Λαό. Αν κάθεσαι στο καφενεδάκι της Βουλής και χαριεντίζεσαι τότε το πιθανότερο είναι να έχεις ποσοστό.΄
Κάπως έτσι γίνεται και με τους ελέγχους της εφορείας σύμφωνα με τον προϊστάμενο του TAXIS. Έφορος-επόπτης-ελεγκτής-λογιστής.


Σε ευχαριστώ για την υπομονή σου.
Γιώργος Σάρρης.


Έχει αποσταλεί στους παρακάτω παραλήπτες την 04-Μαι-2012 και αναμένουμε την αντίδρασή τους: makeleio.xios@gmail.com a.spinos@kontrachannel.gr;   deltio11@gmail.com;   fimotro@gmail.com;   info@kontrachannel.gr;   info@newsit.gr;   info@realnews.gr;   info@zougla.gr;  newsline@alter.gr;   info@blueskytv.gr; olympianspirit@gmail.com;  aristos_arestos@yahoo.gr; apokaliptikodeltio@yahoo.gr; luciano@faketti.gr


Δείτε στο video παρακάτω πως ο φίλος Παναγιώτης Θεοδωρίδης ανάγκασε τον Χατζηνικολάου να σταματήσει να καλεί πολίτες και μάλιστα από την πρώτη εκπομπή. 
Του έκατσε το λαχείο. Αυτό ήταν το κλικ που με σήκωσε από το καναπέ.





Δείτε επίσης και την ανάρτηση του olympia το
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Το πιο μεγάλο παραμύθι.

diaforos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου