Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ......ΒΑΡΒΑΡΟΣ και όχι μόνο !!!

ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ....<< ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ -ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ- ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !!!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ....ΥΠΕΡ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .......

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟ antistasitora.blogspot.com
ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΣΙΓΑΡΟ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ

ΤΟ facebook ΜΟΥ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ panos theodoridis
για .....παραβιαση της πολιτικης του facebook !!!!! 

ΑΥΤΟΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!

ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ 

ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ  << ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ >>.

ΜΟΝΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!! 

ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ .
ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΘΑΝΑΤΩΝ
ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ  1.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ........ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ !!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ  6984 656 709

Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2012

225 ΜΑΡΙΝΕΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΧΑΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ !!!!!! ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.........?


Μπαχάμες ή αλλιώς Νέα Ελλάδα. Έλληνες Πολιτικοί με βίλες εκατομμυρίων ευρώ;;;;;;


diaforos. blogspot.com

Το νησάκι που βλέπετε στον χάρτη βρίσκετε στις Μπαχάμες και πήρε το όνομα του από την Ελληνική λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.






























όπως μας ενημερώνει το wikipedia


The name "Eleuthera" is derived from the feminine form 


of the Greek word ελεύθερος 




















και μάλλον σε αυτή την περιοχή μεγέθους νήσου ΚΩ εις τις Μπαχάμες είναι το σημείο που αναφέρεται ο κύριος Δεσλής στο σχόλιο του στο χθεσινό πρωτοσέλιδο της Αυριανής 
http://www.frontpages.gr/d/20120722/12/%CE%91%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AE
ότι έχουν αγοραστεί από Ελληνικές Offshore και έχουν κτίσει πολυτελέστατες οικίες Αξίας άνω των δυο εκατομμυρίων δολαρίων έκαστη και οι Ιδιοκτήτες είναι Έλληνες πολιτικοί και Επιχειρηματίες.
Ισχυρισμός που ενισχύεται σύμφωνα με τον κύριο Δεσλή και από τηλεοπτικό κανάλι της Καλιφόρνια.




Το ποιος είναι ο κύριος Δεσλής μπορείτε να το δείτε 
http://www.facebook.com/athanasios.deslis
και αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο στα άλμπουμ του με τίτλο ανατομία ενός διωγμού.

Με μια δεύτερη ματιά σε αυτό το δημοφιλή προορισμό μπορεί κανείς να διαπιστώσει πολλά θεματάκια.
Ένα από αυτά φαίνονται ευκρινέστατα μέσα από το επίσημο site της CIA. 

Ναι καλά διαβάσατε. ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE της CIA.

Τι μας λέει λοιπόν;

Στην φωτογραφία που ακολουθεί μας λέει ότι 
Μπαχάμες είναι η 10 Χώρα στο κόσμο με 1.160 Μαρίνες εκ των οποίων οι 1063 είναι αλλοδαπών συμφερόντων.






Στην επόμενη μας λέει ότι 
μεταξύ των 1063 αλλοδαπών συμφερόντων έχουμε το εξής μαγικό σε ιδιοκτησίες
Η πτωχευμένη Ελλάδα είναι  πρώτη με 225 μαρίνες 
με τη δεύτερη Νορβηγία να  έχει 186 μαρίνες 
και την τρίτη Αμερική μόλις  με 109 μαρίνες.
ακολουθεί   ο    Καναδάς    με       96 μαρίνες
και πέμπτη η     Ιαπωνία    με       88 μαρίνες





Και μέσα από το επίσημο site του Υπουργείου Εξωτερικών επαληθεύεται και μέρος των ισχυρισμών του κυρίου Δεσλή αλλά και του Καλιφορνέζικου καναλιού.
Ότι δηλαδή το νησί επισκέπτονται Έλληνες ιδιοκτήτες εξοχικών.
Αυτό που μένει να απαντηθεί είναι αν μεταξύ αυτών των ιδιοκτητών συγκαταλέγονται και Έλληνες Πολιτικοί.




Επί τούτου βέβαια αρμόδιος είναι να μας ενημερώσει ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΚΕΠΥΟ ο κύριος Ρουμελιώτης. Συγνώμη ο  πρώην Πρόεδρος ήθελα να γράψω. Γιατί μετά από αυτά που είπε την 15-Δεκ-2011 πρόσφατα έμαθα ότι έγινα πρώην.


 



Επειδή όμως οι επισκέψεις γίνονται συνήθως τις γιορτινές ημέρες πρέπει και να εκκλησιαζόμαστε. 


Και αν το video είναι πράγματι από Πάσχα τις Μπαχάμες φαίνεται ότι εκεί 
η Ελληνορθόδοξη κοινότητα αριθμεί πάρα πολλά μέλη.  





Υ.Γ.

«Υπερδύναμη στις οφ σορ η Ελλάδα»  

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009 http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4515967

Τα κυριότερα σημεία του άρθρου:



ο κ. Παναγιώτης Δουβής, πρώην διευθυντής Οικονομικών Ερευνών του ΣΔΟΕ και συγγραφέας του

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ !!!!



Το παραμύθι της πολυπολιτισμικής Θεσσαλονίκης και της «ειρηνικής συνυπάρξεως» Ελλήνων και Εβραίων! (Αφιερωμένο στον Μπουτάρη...)


Με αφορμή τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης και το υπόλοιπο ανθελληνικό σκυλολόι, προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα προπαγανδίζοντας με διάφορα ψεύδη την ανύπαρκτη ειρηνική συμβίωση των πολλών ομολογουμένως ετερόκλητων πολιτισμικών ομάδων που ζούσαν κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας στην πόλη. Φτάνουν σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, ωστέ να εγκωμιάζουν την οθωμανική κατοχή της Θεσσαλονίκης, την μοναδική περίοδο δηλαδή που η πόλη υπήρξε «πολυπολιτισμική».
Ας δούμε όμως κατά πόσο ευσταθεί το παραμύθι του πρώην(;) αλκοολικού σημερινού δημάρχου:
Η Θεσσαλονίκη ιδρύθηκε περίπου το 316 π.Χ. από τον διεκδικητή του Μακεδονικού θρόνου, Κάσσανδρο. Με βασικό άξονα την αρχαία πόλη της Θέρμης, ο Κάσσανδρος ανάγκασε σε μετοίκηση τους πληθυσμούς 26 τοπικών παράκτιων συνοικισμών δημιουργώντας την νέα πολιτεία, που ονοματοθέτησε προς τιμήν της συζύγου του, Θεσσαλονίκης.
Η ελληνιστική περίοδος της Θεσσαλονίκης δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή, και οι λιγοστές αναφορές σε αυτήν έχουν να κάνουν με εμφυλίους πολέμους και με μάχες εναντίον άλλων λαών όπως οι Κέλτες το 279 π.Χ.. Μετά την μάχη της Πύδνας (148 π.Χ.), η Μακεδονία (και κατ επέκταση η Θεσσαλονίκη) έγινε Ρωμαϊκή επαρχία. Η κατασκευή της Εγνατίας οδού καθιέρωσαν την Θεσσαλονίκη ως ένα εμπορικό σταυροδρόμι και ορίστηκε πρωτεύουσα της μίας από τις τέσσερις «μερίδες» (”regiones”) στις οποίες είχαν χωρίσει οι Ρωμαίοι το ελληνιστικό βασίλειο. Όλα τα παραπάνω έδωσαν στην Θεσσαλονίκη ξεχωριστά προνόμια και η ανακήρυξή της σε «ελεύθερη πόλη» (Civitas Libera) την έκανε ουσιαστικά αυτοδιοικούμενη.

Η ακμή της Θεσσαλονίκης κατά την Ρωμαϊκή περίοδο στάθηκε η αρχή για την στοχοποίησή της από τους μετέπειτα εχθρούς της (εβραίους, σλάβους, άραβες, τούρκους) και τον πόθο τους να την κατακτήσουν. Η εβραϊκή προπαγάνδα ξεκινάει από αυτήν την περίοδο, οπότε και υποτίθεται ότι ο Απόστολος Παύλος το 50 μ.Χ κήρυξε την χριστιανική πίστη στην συναγωγή αυτής της κοινότητος. Ωστόσο δεν υπάρχει καμία ιστορική απόδειξη ότι ο Απόστολος Παύλος κήρυξε σε ιουδαϊκή συναγωγή και η μοναδική αναφορά στις επιστολές του έχει να κάνει περισσότερο με την έννοια της “συναγωγής” ως συνάθροιση.
Κατά την Βυζαντινή περίοδο η Θεσσαλονίκη συνεχίζει να αποτελεί το διαμάντι της ευρύτερης περιοχής. Το 324μ.Χ ο Κωνσταντίνος, στο πλαίσιο της διαμάχης του με τον Λικίνιο, χρησιμοποίησε την Θεσσαλονίκη ως στρατιωτικό ορμητήριο κατασκευάζοντας νέο λιμάνι, τον περιώνυμο «σκαπτό λιμένα», προκειμένου να συγκεντρώσει σ’ αυτόν, στόλο από 200 «τριακόντορες» γαλέρες και 2000 εμπορικά πλοία, τα οποία θα μετέφεραν τον στρατό του, δυνάμεως 120.000 ανδρών. Μετά την επικράτηση του Κωνσταντίνου και κατά τα επόμενα χρόνια η Θεσσαλονίκη μετατρέπεται σε «ὀφθαλμὸ τῆς Εὐρώπης καὶ κατ’ἐξοχὴν τῆς Ἑλλάδος». Γίνεται «Συμβασιλεύουσα», ονομάζεται «Μεγαλούπολις» και κατέχει την θέση της επόμενης μετά την Κωνσταντινούπολη πόλεως της Αυτοκρατορίας (Θεσσαλονίκην μετὰ τὴν μεγάλην παρὰ Ῥωμαίων πρώτην πόλιν). Αυτή η ευημερία της Θεσσαλονίκης σταμάτησε το 390μ.Χ, όταν ο χριστιανός αυτοκράτορας Θεοδόσιος κατέσφαξε μέσα στον ιππόδρομο της πόλεως πάνω από 7.000 Θεσσαλονικείς.
Στα τέλη του 6ου αιώνα παρουσιάστηκε η σλαβική απειλή, η οποία έμελλε να ταλανίζει την πόλη για τους δύο επόμενους αιώνες. Τα σλαβικά φύλα, αρχικά υπό την καθοδήγηση των Αβάρων και αργότερα αυτοβούλως, πραγματοποίησαν πολλές επιδρομές εναντίον της Θεσσαλονίκης με σημαντικότερες αυτές του 586μ.Χ και του 597μ.Χ.
Μετά τον διοικητικό διαχωρισμό της αυτοκρατορίας σε «Θέματα», η Θεσσαλονίκη έγινε πρωτεύουσα ενός Θέματος μέχρι την άλωσή της από τους Τούρκους το 1430μ.Χ. Μέχρι το 1430μ.Χ όμως, η Θεσσαλονίκη θα γνωρίσει άλλες δύο αλώσεις. Η πρώτη από αυτές, έγινε το 904μ.Χ από τους Άραβες. Σκοπός τους δεν ήταν η κατάληψη αλλά η λεηλασία. Επί τρεις ημέρες έσφαζαν και έκλεβαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους. Όταν απεχώρησαν άφησαν πίσω τους μια ρημαγμένη και έρημη πόλη, αφού απήγαγαν πολλούς Θεσσαλονικείς τους οποίους αργότερα επούλησαν ως σκλάβους στα σκλαβοπάζαρα του Μαγκρέμπ.
Η δεύτερη άλωση της Θεσσαλονίκης έγινε το 1185μ.Χ από τους Νορμανδούς. Από τότε και μέχρι την άλωση από τους Τούρκους, η Θεσσαλονίκη ταλανιζόταν από την αστάθεια που επικρατούσε γενικότερα στο βυζαντινό κράτος. Παρ’ όλα αυτά συνέχιζε να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και να είναι πρωτεύουσα του «Βασιλείου της Θεσσαλονίκης» κατά την φραγκοκρατία αλλά και του Δεσποτάτου της Ηπείρου το 1224μ.Χ.
Κατά τον 15ο αιώνα, ο Φερδινάνδος της Ισπανίας έδιωξε από το βασίλειό του, τους Εβραίους ώστε να ικανοποιήσει την λαϊκή βούληση. Ο πολυεθνικός χαρακτήρας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και η σχετική ανεκτικότητα έναντι των «λαών της Βίβλου» (ahl al-kitab) όπως υποδεικνυόταν από τον κυρίαρχο ισλαμικό νόμο, βοήθησαν στην εγκατάσταση των διωκόμενων από τη βόρεια Ευρώπη και την Ιβηρική χερσόνησο Ιουδαϊκών φύλων, κατά τον 15ο αιώνα. Κατόπιν άδειας εγκαταστάσεως που τους παρεχώρησε ο Σουλτάνος Βαγιαζίτ Β΄, οι Εβραίοι Ασκεναζίμ και Σεφαραδίτες εγκαταστάθηκαν σε διάφορες πόλεις της αυτοκρατορίας και ιδιαίτερα στην Θεσσαλονίκη, όπου έγιναν ευπρόσδεκτοι. Ουσιαστικά, η «πολυπολιτισμική Θεσσαλονίκη» άρχισε να υφίσταται από αυτό το χρονικό σημείο, δηλαδή 1800 χρόνια μετά την ίδρυσή της. Μέχρι τότε ήταν αμιγώς Ελληνική.
Από τα πρώτα χρόνια παρουσίας των Εβραίων στην περιοχή (μέχρι τότε η παρουσία των Εβραίων στην Θεσσαλονίκη ήταν μηδαμινή) οικειοποιήθηκαν την πόλη και την ονόμασαν αυθαίρετα «Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων» και «Μητέρα του Ισραήλ»! Τα προκλητικά προνόμια που απολάμβαναν οι Εβραίοι σε όλη την οθωμανική επικράτεια, έκαναν την Θεσσαλονίκη (η οποία είχε τον μεγαλύτερο εβραϊκό πληθυσμό) να υποφέρει. Με την απελευθέρωση όμως της νότιας Ελλάδος έπειτα από την εθνεγερσία του 1821, οι Έλληνες έδειξαν το δικαιολογημένο τους μίσος απέναντι στους Εβραίους, που σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπερέβαινε σε μένος το μίσος απέναντι στους Τούρκους (όπως π.χ. στην Τριπολιτσά).
Οι θρασύδειλοι Εβραίοι από την μεριά τους φρόντιζαν να δείχνουν τις εμφανείς διαφοροποιήσεις τους από του Έλληνες, και όποτε απολάμβαναν την προστασία των Τούρκων προέβαιναν σε αποτρόπαιες πράξεις (όπως ο εξευτελισμός του πτώματος του Γρηγορίου Ε’ στην Κωνσταντινούπολη). Η Θεσσαλονίκη παρέμεινε σκλαβωμένη για περισσότερα χρόνια από ότι η νότια Ελλάδα, οπότε και το μίσος ανάμεσα σε Έλληνες και Εβραίους άρχισε να μεγαλώνει.
Το 1655, ο Σαμπετάϊ Σεβή ασπάζεται το ισλάμ και τον ακολουθούν άλλες 300 εβραϊκές οικογένειες, ως ένδειξη πίστης των Εβραίων της Θεσσαλονίκης προς τον σουλτάνο. Από τότε η Θεσσαλονίκη μετατρέπεται σε βάση των Εβραίων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, και ο σουλτάνος υποκύπτει σε κάθε τους απαίτησή: Η πόλη αποκτά ηλεκτροφωτισμό, τραμ, σύγχρονο λιμάνι, σιδηροδρομική σύνδεση με την Ευρώπη κλπ. Την ίδια περίοδο κυκλοφορεί στην Θεσσαλονίκη η πρώτη εφημερίδα, η Εβραϊκή «EL LUNAR» (1864) και εγκαινιάζεται η βιομηχανική ανάπτυξη με τον μεγάλο ατμόμυλο των Ιταλοεβραίων Αλλατίνι (1854). Η εβραϊκή κοινότητα διαθέτει επίσης πάνω από 30 μεγάλες συναγωγές, δεκάδες ευκτήριους οίκους, σχολεία και την μεγάλη παραδοσιακή σχολή «Ταλμούδ Τορά Αγκαδόλ». Διαθέτει τέλος πλήρη οργάνωση περιθάλψεως και ενισχύσεως, των αναξιοπαθούντων μελών της και παροχής πάσης φύσεως υπηρεσιών (θρησκευτικών, υγειονομικών κ.α.).
Από τους εξισλαμισθέντες Εβραίους το 1908 πραγματοποιείται η Νεοτουρκική επανάσταση και αργότερα ιδρύεται η σοσιαλιστική οργάνωση Φεντερασιόν και εμφανίζονται και οι πρώτοι σιωνιστικοί σύλλογοι (Μπενέ Σιών, Καδίμα, Μακαμπή, Μισραχή, κ.α.).
Στις 26 Οκτωβρίου 1912, η αέναη επιθυμία των Ελλήνων της Θεσσαλονίκης επιτέλους πραγματοποιήθηκε. Ο Ελληνικός στρατός μπαίνει στην πόλη και την απελευθερώνει. Σύμφωνα με απογραφή των Ελληνικών αρχών, οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης αριθμούσαν τότε 61.439 άτομα, έναντι 45.867 Μουσουλμάνων, 39.936 Ελλήνων και 10.600 ατόμων που ανήκαν σε άλλες εθνότητες. Την στάση των Εβραίων τις παραμονές της απελευθερώσεως της Θεσσαλονίκης περιέγραψε στην εφημερίδα «Μακεδονία» της 20ης Μαίου 1933 ο Αστυνόμος Νικόλαος Αργυριάδης ως εξής: «Ο Ελληνικός στρατός προχωρεί. Ο Ταχσίν κλονίζεται, καταρρέει, συντρίβεται. Οι Εβραίοι ετρομοκρατήθησαν. Μόνον ο Αυστριακός ναύαρχος θα μπορούσε να διώξη τους Γκιαούρηδες. Η Ανωτάτη Ισραηλιτική Κοινοτική Επιτροπεία συνελθούσα υπό την προεδρίαν του αρχιρραβίνου Μάϊρ, απεφάσισε να επιδώση ψήφισμα προς τον Αυστριακόν ναύαρχον δια του οποίου παρεκαλείτο ούτος όπως εισηγηθή εις την Σεβαστήν Κυβέρνησίν του και διαταχθεί ο ελληνικός στρατός ίνα μη εισέλθη ένοπλος εις την πόλιν! Ο Αυστριακός ναύαρχος ανέγνωσε μειδιών το γελοίον τούτο ψήφισμα και διαβεβαίωσε την επιτροπήν των χαχάμηδων ότι οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκην συστάσεων και κηδεμονίας. Οι Εβραίοι όμως επέμενον ότι ο Ελληνικός στρατός θα τους …έσφαζεν όλους και ότι ήτο επιβεβλημένη η αποστολή του ψηφίσματος τούτου προς την Αυστριακήν κυβέρνησιν! Πράγματι αι μωρίαι της Ισραηλιτικής Κοινότητος ετηλεγραφήθησαν μέχρι Βιέννης, η Βιέννη ετηλεγράφησεν εις τας Αθήνας και ο τότε υπουργός των Στρατιωτικών Ε. Βενιζέλος κατέστησεν ενήμερον των φόβων των Εβραίων τον κατ’ εκείνην την στιγμήν διά της οδού 26ης Οκτωβρίου εισερχόμενον εις την πόλιν διάδοχον…».
Όπως σε όλη την Ελλάδα έτσι και στην Θεσσαλονίκη οι Εβραίοι βρίσκονταν πίσω από