Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ.....


Ειμαι γυναικα αστυνομικου, μια ιδιαιτερη περιπτωση, το να εχεις για αντρα εναν αστυνομικο, να εχεις ζησει μαζι του αγωνια...
αν θα ερθει το πρωι σπιτι, αν καποια στιγμη σε παρει τηλεφωνο η υπηρεσια του να πας σε νοσοκομειο γιατι ο αντρα σου τραυματιστηκε και οτι μπορεις να φανταστεις να σου τυχει!
Εμεις ομως ειμαστε μια περιπτωση ζευγαριου με αντρα αστυνομικο απο αυτους τους εκατονταδες που τους εχουν αφοπλισει οι ψυχιατροι!  Και εγω δεν θα κανω φετος χριστουγεννα και γιορτες οπως τα αλλα χρονια, γιατι φροντισε το ελληνικο κρατος να θεωρησει τον αντρα μου με "ανεπαρκη συναισθηματικη σταθεροτητα" επειδη, αρνηθηκε, ακουσον ακουσον, να περιγραψει σε αυτους τους αστειους καθ υποδειξη γιατρους, πως περναμε την ερωτικη μας και σεξουαλικη μας ζωη.... υστερα απο πεντε χρονια γαμου και με δυο παιδια!

Ετσι λοιπον αυτοι εκριναν οτι πρεπει να αφοπλισουν τον αντρα μου, να τον καταντησουν ψυχικα ρακος, να μην εχει διαθεση για τιποτα, να μην εχει ορεξη για την ζωη, να μην θελει να βγει εξω απο το σπιτη, γιατι πιστευει οτι ολοι τον βλεπουν με στραβο ματι,ο λοι νομιζει οτι τον θεωρουν ατομο περιεργο!  Υπαρχει, ακουει κανεις, τι γινεται μωρε στην αστυνομια?
Ξερει κανενας καρεκλοκενταυρος οτι αυτον το μηνα ο συζυγος μου πηρε μισθο μονο 150ευρω, γιατί του κρατησαν αναδρομικα για οχτω μηνες το επιδομα ειδηκων συνθηκων?
Μπορει κανενας απο αυτους του ηλιθιους να μου πει, τι γιορτες και τι χριστουγεννα θα κανω εγω και η οικογενεια μου? Και δεν με νοιαζουν τα χρηματα, εργαζομαι σκληρα και εγω, αλλα ποιος απο αυτους θα μου φερει ξανα τον αντρα μου στην κατασταση που ηταν πριν?  Πως ειναι δυνατον να του σκοτωνουν την ζωη, επειδη αρνηθηκε να απαντησει πως κανουμε τα συζηγικα μας καθηκοντα?
Υπαρχει κανενας που θα πληρωσει για ολα αυτα?  Πως καταντησατε ετσι την αστυνομια? Τι σας φταινε οι ανθρωποι αυτοι και τους κυνηγατε νυχτα μερα?  Τι σας φταιμε εμεις οι γυναικες αστυνομικων, οι μαναδες των παιδιων τους και μας στερειται τους αντρες μας χωρις λογο?
Οταν ο αντρας μου σας εκανε την δουλεια σας ηταν καλος? Με ρωτησε κανενας απο εσας πως πηγα στο νοσοκομειο πριν δυο χρονια να τον μαζεψω μεσα στα αιματα, απο τις πετρες και τα στυλιαρια? Δεν αντεχουμε αλλο, δεν παει αλλο, ειμαστε πολλες οικογενειες σε αυτην την κατασταση!!!
Σας ευχαριστω καλες γιορτες σε ολους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου